уторак, 29. јул 2014.

Prekrasne za najmilije

Dragi nasi, toliko je losih stvari koje se desavaju u danasnje vreme, ali i pored tih odvratih i neljudskih uslova za zivot vi se trudite da napravite najlepsi korak u svom zivotu. Odlucili ste se za to da pobedi ljubav, sreca, radost.. Imate snage i volje da ovaj svet ulepsate jednim prekrasnim cinom sa svojim najmilijima i mi cemo vam u svemu tome pomoci! Kad covek vidi borbu za ljubav, srecu, dobija neizmernu snagu da pomogne u tome tako sto ce svojim prisustvom biti deo toga i samim tim je jos vise spreman da ucini sve sto je u njegovoj moci da se takvi cinovi cesce dogadjaju. Kad pet dobrih drugara, prijatelja, vide jednog od njih da stupa u taj cin, svaki od njih pojedinacno, vuce jedan drugog da se uozbilji i da ucini istu stvar. Upravo je to ono sto se naziva lancana reakcija. Samo sto je ovo lancana reakcija dobrih stvari, lepih stvari, koje treba da se nastave iz dana u dan. Da nam svaki vikend bude obelezen ovim lepim dogadjajima i da jedni drugima budemo "vetar u ledja" za lepe stvari, a ne za one ruzne. Zato se borite kroz zivot, onako kako se niko do sad nije borio. Zajedno cete imati i ruznih, ali isto tako u mogo vecem broju, lepih dogadjaja koje cete pamtiti ili koji ce biti obelezeni slikama tako da vasa deca jednoga dana sa osmehom na licu gledaju te slike. Razmisljajuci o tome kakvo je to vreme bilo, a kakvo njih tek ceka. Svako od nas sebi postavlja te ciljeve da bude bolji, spremniji, jaci u tim teskim situacijama. Zato kad dodje neka lepa stvar, neko lepo desavanje, sa vecim uzivanjem ce gledati i ucestvovati u tim dogadjajima. Vama prekrasni moji, zelim prelep zivot, onakav kakav ne mogu da napisem na papiru, i zelim da znate da sam tu za vas u dobrim i losim situacijama, jer ne bi bilo fer sa moje strane da vam okrenem ledja kad dodje nevreme, a bio sam uz vas na ovaj dan, najlepsi dan u vasim zivotima. Hvala vam sto ste me pozvali na vase vencanje! 

Нема коментара:

Постави коментар